ServicePointVRAGEN?
  • We're here to help
  • Leave a message
  • Call Us
  • Leave your number

Mail Services

Wij streven continu naar innovatie.

Mail Services betreft het beheren en distribueren van dagelijkse poststromen en documentcontent, zowel fysiek als digitaal. Deze dienstverlening kunnen wij uitvoeren vanaf uw locatie (onsite), vanaf één van onze Shared Service Centers (offsite) of in een hybride variant (combinatie van onsite & offsite).

Wij streven continu naar innovatie, steeds met als doel om onze klanten beter van dienst te zijn. Ons innovatief vermogen komt tot uiting in bewezen successen bij klanten. Zo verzorgen wij succesvolle fysieke en digitale postprocessen bij toonaangevende organisaties.

De onsite variant wordt veelal toegepast bij organisaties die behoefte hebben aan fysieke documentverwerking. Wij leveren hiervoor ervaren personeel op locatie, welke op professionele wijze zorgdragen voor de ontvangst, sortering en distributie van de inkomende post. Uitgaande poststukken worden gecollecteerd en efficiënt gesorteerd alvorens deze worden overgedragen aan het postbedrijf ter verzending. Desgewenst beheren en distribueren wij ook kantoorlogistieke stromen en office supplies.

De continuïteit van de onsite dienstverlening wordt gewaarborgd door de inzet van ambulante medewerkers voor vervanging van personeel tijdens ziekte of verlof. Deze ambulante medewerkers werken regionaal in een specifiek opgericht team rondom klantlocaties. De ambulante medewerkers zijn ingewerkt en kunnen waar nodig direct inspringen op de klantlocatie.

De offsite variant levert voordelen op bij klanten die behoefte hebben aan flexibilisering van kosten en digitale verwerking van inkomende poststukken. De fysieke poststukken worden in dit geval verwerkt vanaf een Shared Service Center van Service Point Paragon, waar de inkomende post wordt ontvangen, gesorteerd, gedigitaliseerd en verrijkt. Op basis van de klantwensen wordt de digitale content vervolgens beschikbaar gesteld, veelal middels een directe koppelingsmogelijkheid met de bij de klant in gebruik zijnde systemen.

Voor klanten die gebruik willen maken van zowel fysieke als digitale documentverwerking bieden wij een hybride variant, waarbij de post wordt ontvangen, gesorteerd en gedigitaliseerd op de klantlocatie en vervolgens middels een koppeling met een Shared Service Center wordt verrijkt en uitgeleverd.

Vanzelfsprekend meten wij continu de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit doen wij onder andere door gebruik te maken van klantspecifieke Service Level Agreements en Key Performance Indicators.

Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie op gebied van Mail Services.

Meer weten over onze online oplossingen? Klik dan op onze dienstverlening in het linkermenu.