ServicePointVRAGEN?
  • We're here to help
  • Leave a message
  • Call Us
  • Leave your number

Over ons

Over ons

Service Point Paragon Netherlands B.V. is een ervaren marktspeler met een ruime expertise op het gebied van mail-, print- en document management. Met deze expertisegebieden biedt Service Point Paragon alle diensten om de documentstromen van haar klanten te optimaliseren.

De voorgangers van Service Point Paragon zijn gerenommeerde namen. De organisatie is ontstaan als dochterorganisatie van PostNL en werd in 2006 verkocht aan het Spaanse beursgenoteerde Service Point Solutions S.A. Sinds 1 augustus 2014 maakt Service Point Paragon Netherlands BV onderdeel uit van de Paragon Group Limited.

Historie SPPN

 

Met activiteiten in 8 Europese landen en een omzet van € 280M is Paragon een vooruitstrevende dienstverlener op het gebied van geavanceerde document-, marketing- en logistieke oplossingen. Meer informatie over Paragon treft u aan op http://www.paragon-europe.com

In Nederland biedt Service Point Paragon haar dienstverlening aan vanaf 2 shared Service Centers en meer dan 50 Onsite Service locaties. Deze dienstverlening omvat op hoofdlijnen:

Mail Management

  • (Digitaal) Postkamerbeheer.

Print Management

  • Printing on Demand.
  • Direct Mailings.
  • Transactional printing.
  • Brochures, manuals, stationary.
  • Klein- en grootformaat.

Document Management

  • Archief digitaliseren.
  • Responseverwerking.
  • Digitale postverwerking.
  • Factuurverwerking.
  • Business Proces Outsourcing.

Volg ons laatste nieuws