ServicePointVRAGEN?
  • We're here to help
  • Leave a message
  • Call Us
  • Leave your number

Energie

Grote energie organisaties hebben grote en competente partners nodig.

Met onze uitgebreide ervaring in de energiesector zijn wij in staat om efficiënte oplossingen te bieden, zodat u zeker bent van het leveren van klanttevredenheid.

Onderstaand leest u wat wij een toonaangevende energiemaatschappij betekenen.

Service Point Paragon verzorgt de dagelijkse respons voor een toonaangevend energiebedrijf
Vanaf januari 2011 verzorgt Service Point Paragon de responsverwerking voor de marketing acties van één van de grootste Nederlandse energiebedrijven. Service Point Paragon verzorgt de campagne voorbereiding en de dagelijkse verwerking van de respons. Deze komt zowel fysiek (via antwoordkaarten) als digitaal (via deur aan deur contracten) binnen bij Service Point Paragon. De dagelijks respons bedraagt circa 2.500 antwoordkaarten en –formulieren. Service Point Paragon ontvangt, sorteert, scant en verwerkt alle binnenkomende antwoordkaarten en –formulieren. Vervolgens stuurt Service Point Paragon de elektronische exportbestanden en rapportages dagelijks richting het energiebedrijf.

 

“Alles digitaal, tenzij…..” bij het facilitair bedrijf van Joulz
joulz_logo

Service Point Paragon ondersteunt Joulz bij de herinrichting van de document management processen, door het leveren van advies en implementatie ondersteuning.
“Service Point Paragon is vanwege haar kennis en ervaring op document logistiek gebied de uitstekende onafhankelijke partner om ons te ondersteunen. Door Service Point Paragon wordt er een gedeelte van het document management proces bij ons uit handen genomen, zoals de volledige aansturing van mensen en processen. Zonder Service Point Paragon waren deze procesverbeteringen op de lange termijn geschoven en was het niet met de snelheid gebeurd als nu het geval is”, vertelt Alexander Bos.