ServicePointVRAGEN?
  • We're here to help
  • Leave a message
  • Call Us
  • Leave your number

Financiële dienstverlening en verzekeraars

Vele oplossingen om de efficiëntie in uw organisatie te verhogen.

Als  print en document specialist kunnen wij u voorzien van oplossingen, zoals on-demand print, digitaliseren van uw archieven en het verwerken van post en facturen.

Bij banken en verzekeraars hebben we diverse klanten waar we onze dienstverlening aanbieden. Onderstaand vindt u hiervan voorbeelden.


AEGONService Point Paragon digitaliseert alle post voor AEGON

AEGON wil alle binnenkomende fysieke en digitale post digitaal verwerkt hebben om zodoende effectiever te kunnen werken. Daarom is AEGON in 2010 begonnen met het digitaliseren van zijn poststromen via DigiMail van Service Point Paragon. “Service Point Paragon DigiMail provides Aegon an interfaced solution with our workflow systems which enables our customer services to respond better and faster to our client and intermediaries. Where we are today is a result of a close collaboration, mutual understandings and liaison between Aegon contract management, business owners and Service Point Paragon” Marc Heij, Facility Manager bij AEGON.


Efficiënte digitalisering en afhandeling van buitenlandse declaraties voor het College voor zorgverzekeringen

Service Point Paragon verzorgt voor het CVZ de gehele verwerking van deze buitenlandse declaratieformulieren. “Door de nauwe samenwerking met Service Point Paragon is het CVZ in staat om dit complexe proces goed af te handelen. Service Point Paragon verwerkt in totaal 500.000 declaraties voor meer dan 20 landen en 52 zorgverzekeraars en gevolmachtigden. Door de deskundigheid en inzet van Service Point Paragon zijn wij in staat om deze immense hoeveelheid declaraties in korte tijd af te handelen”, verklaart de heer van den Broek, Afdelingshoofd Verzekering Zakelijk van het CVZ.

 

Eén overzichtelijk en snel toegankelijk dossierarchief voor DSB Bank in faillissement

Op dit moment is DSB Bank in faillissement voor haar klantdossiers in het bezit van één fysiek archief en meerdere digitale archieven. Hier moet één volledig digitaal archief van worden gemaakt. Het doel is dat er in de toekomst vanaf één punt digitaal toegang is voor iedere kredietnemer en diens afgenomen producten. Daarnaast is het belangrijk dat de fysieke dossiers beter traceerbaar en nauwkeurig gearchiveerd zijn, zodat de originele stukken bij opvraag gemakkelijk overlegd kunnen worden. Als marktleider in het verwerken van documenten en het digitaliseren van archieven biedt Service Point Paragon hiervoor een totaaloplossing.

“De samenwerking met Service Point Paragon heeft ervoor gezorgd, dat wij binnen 14 weken een volledig digitaal archief hebben voor alle actieve contracten met ruim 250.000 contractnummers. Hiermee kan zeer snel de gewenste informatie centraal op contractnummer worden gevonden. Er hoeft niet meer te worden gezocht in lastig te ontsluiten fysieke archieven op product of label. Dit maakt de werkprocessen in de toekomst aanzienlijk efficiënter.” geeft Marjon van Erp, projectmanager bij DSB Bank in faillissement aan.

 

Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid breidt samenwerking uit

Service Point Paragon Manon Teng, hoofd Declaraties van Zorg en Zekerheid:
“Zorg en Zekerheid verwerkt een groot deel van haar papieren zorgdeclaratie nota’s via Service Point Paragon. Het verwerkingsproces omvat het scannen, herkennen (OCR) en valideren van de nota’s alsmede de bestandconversie naar ons eigen declaratiesysteem. Wij zijn erg tevreden over de verwerking door Service Point Paragon: de korte communicatie lijnen en de flexibiliteit om het proces te verbeteren en snel aan te passen aan de veranderende markt”.